onsdag 24. mars 2010

Nedtelling: 7 dager til NYC | jeg planlegger og sjekker ut reisetips.


Neste onsdag går turen til NYC, der jeg skal kose meg hele påsken. I dag leser jeg reiseguider og reisetips på nett. Tenkte jeg skulle printe ut en liten oversikt å ha med, for å få litt ideer. Har ikke tenkt å planlegge hele turen til punkt og prikke, men vi har funnet ut noen ting vi vil gjøre:

Dag 1 kommer helt sikkert til å gå med på sigthseeng, med hop- og hop- of buss. Dette er en fin måte å bli kjent, orientere seg litt. Og man får med seg de "obligatoriske" severdighetene.

Planlegger også å prøve å smake på godbitene fra The magnolia bakery, selvfølgelig blir det litt shopping, god mat, central park, brooklyn, og tur med staten island ferry. Kjærsten min har også veldig lyst til å kjøre hellikopter, så spørs om det ikke blir det også. Jeg kunne også tenkt meg å reist en tur ut til coney island, ett litt annerledes sted i brooklyn.

Jeg setter fortsatt pris på tips hvis dere har noen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg blir kjempeglad for en kommentar!