mandag 8. mars 2010

Nedtelling: 23 dager igjen til NYC

Påsken begynner å nærme seg, og for meg betyr det New York. Jeg gleder meg fryktelig. Det er ikke min første tur over dammen men har aldri vært i NYC. Derfor er jeg på leting etter reisetips om dagen, og i den sammenheng vi jeg dele denne herlige bloggen med dere: Monica Mikkelsen - Live from manhatten

Her har jeg funnet mange morsomme tips om ting man bør få med seg "in the big appel". Likte bla tipset om The magnolia bakery, som jeg nesten helt sikkert kommer til å besøke.


Setter pris på alle tips dere måtte ha, enten det er om noe jeg bør få med meg eller om det er nettsteder der jeg kan finne tips.

5 kommentarer:

  1. sjekk ut http://newyorktrekommafem.blogspot.com/2010/02/fab.html

    SvarSlett
  2. Å din heldiggris som skal til NY! Jeg var det for første gang før jul, og det var bare helt fantastisk! Må tilbake så fort som mulig! Besøkte venninnen min Kine, som bodde der(og som jeg har blogg med). Bare og spørre om tips, hun vet om mye bra. Jeg anbefaler å sjekke ut utelivet, det er helt utrolig!!

    SvarSlett
  3. Takk for tipsene, jeg skal sjekke de ut i løpet av et par dager=)

    SvarSlett
  4. ser du planlegger magnolia bakery, dit MÅ MÅ MÅ du dra!!! Jeg og samboeren var der i fjor sommer, og vi spiste muffins til frokost, middag og kvelds. Du finner ikke makan i hele verden, det er jeg sikker på! Har kjøpt magnolia bakebok nå, men får ikke til like gode muffinser :/ Du bør også dra innom verdens største macys(husker ikke adressen, men bare å spørre noen. Bergdorf og goodman bør du og stikke innom. Der kjøpte jeg mine første designer sko: manolo blahniks <3. Ellers så må du jo gå gjennom times square ved midnatt, og ta en tur over brooklyn bridge. Promenaden langs elven er og kjempefin å rusle!:) Chinatown er fantastisk med myldrende folkeliv og billige solbriller og duppeditter:) Kos deg! (jeg SKAL tilbake) ;)

    SvarSlett
  5. helene: Tusen takk, masse fine tips=)

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!