torsdag 18. mars 2010

D&G lar seg inspirere av Norsk bondekultur.

D&G fall 2010 ready to wear er inspirert av den Norske Mariusgenseren.


Jeg, som er ei skikkelig bygdejente er jo nærmest oppfostra med denne genseren. Med en strikkeglad mor hadde jeg flere varienter av genseren som måtte på når vi skulle ut å gå på ski. KOSELIG. Så dette vekker barnslige minner.

Hva synes dere om kolleksjonen?

Jeg er imponert, det er en fin mix av mønster, strikk, pels og florlette stoffer. Også så eligant!!

Så til neste vinter er det bare å finne frem igjen strikkegenserene=) 
 hele kolleksjonen kan du ser her

2 kommentarer:

  1. Ingenting slår den gode gamle Marius genseren. Jeg vil heller ha klassikeren enn en av disse italienske fancy greiene, hehe :D

    SvarSlett
  2. Enig med deg i at ofte det orginale er det beste, men gud så fint jeg syns det er med disse mønsterene på florlette kjoler og bluser. Og der kommer jo ullgenseren litt til kort. Ikke så lett å pynte seg med den=) men man ser jo her at det går ann å matche et pent skjørt med ullgenseren, så det kan jo være noe!

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!