fredag 9. april 2010

What a catch



her er noe av det jeg handlet på påskeferien i NY


Bluse/ skjorte fra HM


Lepomader fra CoBigelow (gleder meg til å teste ut disse, elsker den jeg allerede har, kjøpte også shampoo, balsam, hårkur og ansikstsrens der. Mer kommer om disse når de er blitt testet ordentlig)


Briller fra Urban Outfitters


Ola-shorts fra american eagle og strømpebukser fra HM


Ring fra Aldo


Neglelakker fra HM og urben outfitters


Apple Macbook og hårbøyle fra HM


Ballongskjørt fra HM



Veske fra DKNY

Bukse med høyt liv, oppbrett og snøring i livet fra Urben outfitters


Basic t-skjorter fra American eagle og urban outfitters


Veske fra HM


Playsuits fra forever 21

Nå venter jeg bare på sol og sommer så jeg kan ta i bruk det jeg har kjøpt.

1 kommentar:

  1. wow. så mye kult du har kjøpt!!

    http://tigerlilje87.blogspot.com/

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!