fredag 23. april 2010

sommerpasteller hos hennes


Jeg har ikke vært i noen butikker siden jeg kom hjem fra påske i NY, så det var deilig å se sommerklær da jeg var innom HM en liten tur etter jobb i dag. Den søte lilla/hvite MAXI kjolen har funnet veien inn i klesskapet mitt. Den trenger nok en liten overhalling før jeg kan bruke den, jeg har aldri sett en SÅ lang kjole. Hvem er så lange? den er gedigen. Men den kan jo også bare knytes opp nederst. Det ordner seg nok.  Håper dette blir en favoritt.


3 kommentarer:

  1. gleder meg til å se :)

    http://pillowy.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. jeg har også kjøpt denne kjolen tidligere i vinter over nettet, det jeg oppdaga når jeg fikk den var at jeg syntes den var ganske gjennomsiktig. Eller synes du den er helt alright å bruke? for jeg gidder jo egentlig ikke å ha noe under den.
    knyte den opp var lurt, jeg tenkte å ha et belte på den og jeg! Fin kjole er det! :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenker å bruke den med bikini under på stranda og sånn. da er det ikke noe problem at den er gjennomsiktig. Du kan jo bare passe på å ha undertøy i en beige/brun eller grå farge under, da synes det ikke så godt at den er litt gjennomsiktig.

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!