tirsdag 27. april 2010

Fashion against aids | Festivalkollekjson


Denne herlige kolleksjonen fra H&M slippes i utvalgte butikker 12 mai. Den inneholder alt du trenger på festival, alt fra avlappet men stilige plagg, til solstoler, telt og soveposer. 
25 % av inntektene fra dene kolleksjoen går til Aids organisasjoner. Se alle plaggene her


Jeg gleder meg til denne kommer i butikken, ser ut som det er mange stilige og avslappede sommerplagg. 

Her ser du Frida Fharman, moteblogger for kanal5, i en av de herlige kjolene. 
Bloggen hennes finner du her: http://kanal5.se/fridafahrman

4 kommentarer:

  1. Gleder meg stort til kolleksjonen kommer i Mai:)

    SvarSlett
  2. Sykt kule klær! Gleder meg til de kommer i butikkene:D

    SvarSlett
  3. Enig alle sammen, jeg gleder meg. her finnes nok noen av sommerens favoritter. Jeg så forresten den herlige orang/røde leopardkjolen i et magazin i dag, den kommer til å koste 199. Så da er det ikke noe som trenger å ådelegge sommerbudsjettet heller=)

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!