onsdag 2. juni 2010

Bianco over-knee støvletter selges.

Jeg selger disse lekre skinnstøvlettene fra Bainco. Grunnen er at de er trange i skaftet, og derfor ikke blir brukt. 

De kan brettes ned og er fine til både bukse og kjole. Fargen er mørk brun. Det øverste bildet er mest lik slik fargen ser ut i virkeligheten.

De er pent og lite brukt, impregnert to ganger slik at skinnet er like pent. Da jeg kjøpte dem ble de blokket i leggen, men  det virker som dette har trekt seg sammen igjen, slik som skinn gjør når det blir stående. Str 36. de er ikke små i størrelsen, jeg bruker vanligvis 37.  De kostet 2200 kr da de var nye, og er brukt svert lite. Jeg ønsker i utgangspunktet å få igjen omtrent hakvparten. Er du interresert? send bud til martej_87@hotmail.com eller legg inn en kommentar. 

2 kommentarer:

  1. Er disse forsatt til salgs ?

    SvarSlett
  2. Så fine de er ! Akuratt sånne jeg leter etter! Riktignok i str38, hehe.
    Så langt har jeg ikke funnet noen på noe butikker rundt her :(

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!