tirsdag 10. november 2009

En titt i sminkepungen

Her kommer en liten titt ned i sminkepungen min, noen anbefallinger og tips.




Dette er de to kremene jeg bruker om dagen. Bringebær body butter fra Body shop, lukter kjempegodt, gir mye fukt og glatt hud. Celestial er en ansiktskrem fra Lush, som gir mye fukt og er spesielt tilpasset sensitiv hud. jeg har akkurat kjøpt den, men førsteinntrykket er bra. Den gir mye fukt og lukter søt vanilje, uten å bli kvalmende.

for ansikte bruker jeg videre blank Primer fra Gosh. Gir silkeglatt hud.
Fondation fra Kiko, den er helt grei. Holder litt kort. For tiden har jeg droppet den og heller brukt bare Mineralpudderet fra Loreal, det dekker godt i seg selv og holder mye lengre. ¨
Solpudder i fargen "Golden Tan" fra isadora, gir glød og en sunn farge.

mascara: maybelline- the colossal volum express og loreal`s extra-volume collagene. favoritten er nok loreal, den holder litt lenger og maybelline drysser litt hvis det blir for tykt lag med mascara.
Dekkstift fra Gosh og kiko. I krisetilfeller!
Øyenbryns-gel fra make up-art.
Glitrende øyenskyggepenn fra H&M, fin å bruke rund øynene. god kvalitet til billig pris, den holder lenge.
øyenskygge fra Gosh. til søting av øynene, ellers bruker jeg lite øyenskygge.

Eco leppomade. økologisk leppomade som gir silkemyke lepper. ELSKER DENNE!
lipgloss fra H&M, Lancome og CO Bigelow. favoritten er den fra CO Bigelow, den gir masse fukt og har en søt ferskenfarget glans. Lipglossen fra H&M er fin på farge, men holder kort og gir litt tørre lepper hvis du bruker den i en lengre periode.

Base coat og overlakk fra Chanel.
neglelakk i fargene "peachy" og "pink rose" fra Gosh. Disse er litt tykke og vanskelig å legge pent. hvis man har en god underlakk kan man likegodt bruke de billige lakkene fra H&M, de er tynnere og lettere å legge, men holder noen dager kortere.
ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. det heter EOS og du sier eco.. wtf??

    lol

    SvarSlett
  2. har dårli dag i dag så jeg er litt sur
    sorry

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!