tirsdag 10. november 2009

Etterlengtede Monki!


Den svenske kjeden Monki åpner sin første butikk her i Oslo nå i november. Jeg har gledet meg lenge men nå klarer jeg snart ikke vente lenger. Den åpner i bogstadveien 26 naovember. Jeg gleder meg. Oppdaget Monki for alvor nå i sommer på Køben tur, hadde bare lyst til å ta med meg alt de hadde i hele butikken.
Noen andre som gleder seg??
synes blant annet denne lilla genseren var kjempesøt!!! Gleder meg til å se hvordan de norske prisene blir, og utvalget. Dette må bli BRA!

4 kommentarer:

  1. Ja, det blir stor stas! Håper ikke det blir så mye dyrere enn i Sverige, sannsynligvis blir det nok 20% påslag, slik som På Gina Tricot og H&M

    SvarSlett
  2. Jeg vil ha Monki til London!

    SvarSlett
  3. takk for komentarene. Ja får håpe det ikke blir no særlig dyrere. Alt er jo dyrere i Norge, så er vel ikke så rart hvis de legger på littegrann.

    Ane kamilla: det kan vel hende det kommer dit også om ikke lenge, de pleier jo å være før enn oss her i LILLE NORGE!

    SvarSlett
  4. Hej hej!!
    Kan bare si at det er bra priser og butikken og kläderna ser helt fantastiske ut. Jag vet fordi jag er butikksjefen der =) Dere kommer at gledje dere... Send meg mail om du har lyst at komma på åpningsfesten som er dagen före altså på onsdagen. Så får du en inbjudan av meg =)
    Hilsen Gabriella
    gabbzan@hotmail.com

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!