fredag 11. september 2009

Vengaboys på justivalen Onsdag 23.sept



19-26 september arrangeres justivalen i oslo (studentfestival arrangert av jusstudenter) jeg gleder meg, for jeg skal på vengaboys konserten på onsdag!!! Jeg husker jeg gikk i 7 klasse det år Boom boom boom var en hit, dette kan ikke bli noe annet enn en storslagen kveld.

I 1998 gikk verden bananas over musikken til en gruppe festglade mennesker med kun ett mål for øye: å underholde. Med monsterhits som «Boom, Boom, Boom, Boom!!», «We’re Going to Ibiza» og «Uncle John from Jamaica» erobret Vengaboys fra Nederland alt som fantes av musikklister. Nå er de tilbake, og onsdag 23. september står de klare til å blåse ølteltene på Tullinløkka til himmels. Justivalen.no




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg blir kjempeglad for en kommentar!