fredag 18. september 2009

samme kjole i ett helt år???



Sheena Matheiken skal bruke samme kjole HVER dag i ett helt år, for å samle inn penger til et skoleprosjekt i Mumbai. Hun startet 1 mai, og er dermed snart gått i samme kjole i 4 mnd. Kjempe bra tilltak sier jeg. Kjempe sporty. Hva synes dere? Jeg hadde helt klart gått tom for ideer til tilbehør og måter å kombinere i løpet av noen få dager.

– Veldedighet behøver ikke å være kjedelig. Jeg vil vise at det kan være både morsomt og inspirerende å drive med veldedighet, sier Sheena til Times Online .

les mer og se flere bilder her


I dag (dag 141) hadde sheena på seg dette:

bilder: the Uniform projekt
følg bloggen hennes her

2 kommentarer:

  1. Hva skal det hjelpe for å gå med samme kjole hver dag?

    SvarSlett
  2. Perleglitter: takk for kommentaren!

    hun gjør det for å samle inn penger til å bygge skole i Mumbai. På siden hennes http://theuniformproject.com/ går det ann å donere til porosjektet. Prosjektet har dratt inn over 10.000 £ så langt. Det med å gå i en kjole ett helt år er vel for å få publisitst tenker jeg.

    SvarSlett

jeg blir kjempeglad for en kommentar!