fredag 28. mai 2010

spa candy - body treat


For et par dager siden dumpet ei pakke fra minmote.no ned i postkassa mi. Den inneholdt to skrub og lip balm fra Linda Johansens nye hjemme-spa serie "Spa Candy".  Jeg var en av de heldige som hadde vunnet konkurransen om å få være med å teste disse produktene. 

Nå er de testet. 

Poduktene er håndlaget og organiske. 

Ginger & Lime Sornet sugar scrub. 

Skrubben lukter herlig og innbydende. Den har litt store korn, og kan gjøre litt vondt på sart hud, feks ved solbrenthet. Men resultatet ble myk og fin hud. Kjempedeilig. Denne vil jeg absolutt anbefalle, ikke minst er det søte designet et stort pluss. Den er også 100% organisk. 


Peppermint lip balm

Denne lukter herlig av perppeminte, men ikke alt for sterkt. en behagelig og innbydende lukt. Den føles god mot leppene, og gir mye fukt. Men jeg savner smak, den ble litt "blass" i forhold til andre lepomander som finnes i sminkepungen min. 
Jeg er ikke like positiv til denne som skrubben. Kunne tenkt meg å prøvd den i en annen variant.

les mer om probuktene på www.lindajohansen.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg blir kjempeglad for en kommentar!