mandag 6. april 2009

Reisefeber...

Ma Ya Bay (fra the beach-innspillingen) Phi Phi, thailandKuta Beach, bali

Phi Phi island, Thailand

Surfers Paradise, Australia

Solnedgang på kjente Kuta Beach, Bali


Soloppgang over Angkor Wat, Kambodia


Poda island, Ao Nang, Thailand

i Love Bali
jeg får reisefeber av at det er så fin sol ute. Det frister så mye mer å pakke sekken og reise på ferie enn å sitte inne å lese til jus-eksamen... Bare tatt med badetøy og sett hvor ferden endte... Bildene er fra da jeg var ute på min "jorda-rundt" reise i fjor. se bilder fra hele turen her http://martej87.piczo.com/?cr=2

Gleder meg til sommerferien, har satt av to uker til reise (litt kort etter min mening men det er det økonomien tillater, så da får det gå) , men det er ikke bestemt hvor vi skal enda, satser på å finne noe spennende og billig sånn i siste liten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

jeg blir kjempeglad for en kommentar!